neděle 19. května 2013

Pár slov na uvítanou


Vítejte na mém blogu! :)
Je slušné se na začátku představit, ale co bych řekla, abych nevyzradila na začátku vše a zároveň jste mě trochu poznali? 
Jsem 23letá studentka VŠ, a jak to tak bývá zkouškové a zvláště to v posledním roce studia, svádí čím dál více k prokrastinaci a hledání nejdelších cest oklikou k učení. A jelikož jsem poslední dobou začala sledovat pár blogů pravidelně a zároveň jsem se začala zajímat o alternativní kosmetiku k té drogerkové, napadlo mě založit blog a sem tam napsat nějakou tu recenzi, na to, co sama na sobě odzkouším :) Budu mít radost, pokud recenze, které zde budu postupně dávat, budou alespoň někomu přínosné. Jenže, o čem ten můj blog vlastně bude?
Každopádně nemůže být o módě, jelikož tímhle zas až tolik nežiji. Zajímám se o to, co je in, to je jasné, ale nejsem ten typ, co obměňuje šatník každou sezónu. Spíše se snažím si pořizovat věci univerzální, snadno kombinovatelné. Občas tady nějaký post hodím, co jsem kde pořídila nového nebo co se mi podařilo hezky zkombinovat, ale na módní inspiraci máme nespočet jiných blogů :) Doporučuji třeba PatraLovelyHair.
Můj blog také nebude primárně o sportování a tvarování postavy, ikdyž tomuto se také věnuji, avšak návody, jak na to, poskytnout nemůžu, resp. nechtěla bych, jelikož se necítím v této věci (zatím) jako odborník :) K tomuto můžu doporučit skvělý blog, dle kterého cvičím doma a je to Rutina od Marušky. Přiznám se, že cvičení dle Jillian Miachaels nebo Blogilates atd. tak moc v současnosti opěvované (ikdyž je stavěno na podobném principu) mi nevyhovuje, jelikož mi prostě vadí ten americký styl. Mě vyhovují  sympatická videa od Marušky, jelikož se střídají, takže se vám nic neohraje a podle týdenních plánů, lze zamakat postupně na celé postavě.
Kulinářský blog také psát nechci. Kdo by taky pořád něco vymýšlel, vařil a fotil to že :) To přenechám opět jiným a doporučím Vám třeba Delicious blog.
Takže tedy můj blog bude recenzový, o mých subjektivních pocitech, nadšeních a zklamáních. Bude také informativní, o věcech, které mi přijdou zajímavé ke sdělení. A bude třeba taky pro pobavení, když sem přidám foto našeho čtyřnohého spolubydlícího Rastyho.
Pokud jsem Vás svým úvodem zaujala, budu se těšit na shledanou o prvního článku! Zatím se mějte hezky :)
P.S. Vypadá takhle správná blogerka? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat